Rozpoczął się drugi tydzień pracy w Londynie

Rozpoczęliśmy kolejny tydzień naszej przygody w Londynie. Po intensywnym weekendzie, rano ponownie wyruszyliśmy do miejsc naszych praktyk. 
Ja - Justyna odbywam staż w Primrose House Nursing Home. Jest to dom opieki, w którym przebywają osoby starsze. Mają tam zapewnioną fachową opiekę lekarzy, a także pomoc pielęgniarek. Ja przebywam w administracji. Podczas dzisiejszego dnia zajmowałam się segregowaniem i porządkowaniem dokumentacji dotyczącej pacjentów. Każdy z nich posiada osobną teczkę, w której znajdują się szczegółowe informacje m.in. o stanie ich zdrowia. Musiałam je uporządkować i poukładać do poszczególnych teczek. 
Jestem bardzo zadowolona z miejsca swojej praktyki. Osoby, które tam pracują są otwarte i uśmiechnięte. Zawsze służą mi pomocą. Cieszę się że mam przyjemność tam przebywać i zobaczyć jak wygląda praca w takim zakładzie. 


Około godziny 19:00 spotkaliśmy się na stacji Embankment i udaliśmy się pod Tower of London - słynną fortecę z XI wieku. Była ona siedzibą królów, a przez pewien czas również więzieniem. Znajduje się w niej królewski skarbiec, w którym mieści się największy na świecie diament liczący 550 karatów. Z Tower of London związanych jest wiele ciekawostek, m.in. przepowiednia, że kiedy zginą wszystkie kruki upadnie monarchia. Z tego powodu do dzisiejszego dnia są one objęte ochroną. Następnie wyszliśmy na najsłynniejszy londyński most - Tower Bridge. Odbyliśmy spacer nad Tamizą i zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcia. W tej dzielnicy znajduje się także londyński ratusz- siedziba władz i burmistrza Londynu.




Następnie udaliśmy się do Stay Club'u aby odpocząć i zebrać siły na kolejny dzień.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Weekend w Londynie- Sobota

Weekend w Londynie - Niedziela