Czwartek-Praca Handlowca-Shopping w Londynie

Ja - Emilia wyruszyłam o godzinie 8:00 do miejsca,w którym odbywam praktykę zawodową. Miejsce, w którym pracuje nazywa się Sue Ryder i znajduje się w Highbury&Camp; Islington na ulicy EssexRoad 72. Jest to charytatywny sklep z odzieżą oraz innymi akcesoriami. Dotarłam na 9:00 i zaraz po wejściu do sklepu rozpoczęłam swoje zadania, które powierzyła mi Pani Marzena, szefowa sklepu oraz mój supervisor. Wykonywałam każde zadanie, które mi powierzono; sortowałam i metkowałam ubrania, które zwykle przynoszą mieszkańcy Londynu okazując w ten sposób bezinteresowną pomoc. Następnie układałam ubrania na półkach i wieszakach sklepowych oraz przygotowywałam gabloty. Dzisiejszy dzień był szczególny, ponieważ właśnie dziś był organizowany tzn. ,,event" czyli dzień, w którym sprzedawane są najbardziej prestiżowe rzeczy, które udało się zgromadzić. Przynosi to spore dochody, które później przekazywane są na szczytne cele. Pracownicy sklepu są wolontariuszami i nie dostają wynagrodzeń za swoją pracę. 
W pracy panuje miła atmosfera, a pracownicy pomagają sobie nawzajem. Swoją pracę wykonuje z ogromnym zainteresowaniem, ucząc się przy tym języka oraz nabywam doświadczenie zawodowe.

 tekst: Emilia Fryc klasa 2ch



Ja- Ewelina, podobnie jak Emilia, pracuję w jednym z charytatywnych sklepów sieci Sue Ryder. Moje miejsce praktyk znajduje się na Camden Road. Pracę zaczynam o godzinie 11.00. Zaraz po zostawieniu swoich rzeczy w szafce dostałam od mojej opiekunki- Oyi zadania na dzisiejszy dzień. Na początku obsługiwałam kasę fiskalną i odbywałam rozmowy sprzedażowe. W czasie, gdy w sklepie nie było klientów dbałam o czystość sali sprzedażowej i ułożenie towarów na półkach. Pomagałam przy segregowaniu towarów, które przynosili mieszkańcy Londynu.
W moim miejscu praktyk zawsze panuje miła atmosfera więc czas płynie bardzo szybko. Swoją pracę zakończyłam o godzinie 18.00.
tekst: Ewelina Bydłoń klasa 2ch



Dzisiejsze popołudnie było przeznaczone  na tzw." shopping". Po wyjściu z miejsca praktyk wyruszyliśmy zakupić pamiątki. Niektórzy wybrali się do Primark'a inni na Covent Garden.
Po udanych zakupach udaliśmy się do hotelu żeby odpocząć po długim dniu i przygotować się na następny - ostatni dzień pracy.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Weekend w Londynie- Sobota

Weekend w Londynie - Niedziela

Rozpoczął się drugi tydzień pracy w Londynie