Wtorek w naszych firmach oraz Londyn z naszej perspektywy

Wyrywamy kolejną kartkę z kalendarza i jak co dzień wyruszamy do miejsc naszych praktyk. 

 Ja - Magdalena pracuję w Prontaprint. Jest to firma oferująca najwyższe standardy projektowania, drukowania i kopiowania. Dziś moim pierwszym zadaniem było opracowanie tekstu oraz grafiki ulotki z informacjami o mieście Harrow. Po korekcie opiekuna wydrukowałam ulotki, które potem musiałam poskładać i spiąć. Gotowe oczekiwały na odbiór przez klienta. Następnie zajęłam się rozcinaniem wizytówek. Po lunchu pomagałam w tworzeniu plakatu festiwalu. Pod koniec obserwowałam, jak jeden z pracowników projektował stronę internetową. Cieszę się, że pracuję właśnie w tej firmie. Dzięki ogromnej ofercie jednostki codziennie zajmuję się innym zleceniem. Ponadto zawsze mogę liczyć na pomoc innych pracowników. Praca jest ciekawa i interesująca. 

tekst: Magdalena Orzechowska klasa 3a



Ja - Magda swój dzień rozpoczęłam o godzinie 8:15 kiedy to wyruszyłam w drogę do pracy. Pracuję w BSN Social Care. Jest to przedsiębiorstwo zajmujące się opieką socjalną dzieci. Na miejsce stażu dotarłam o godzinie 9:30, zwarta i gotowa do wykonywania powierzonych mi zadań. Cały dzień zajmowałam się skanowaniem dokumentów na komputer, zapisywaniem ich w odpowiednich folderach i niszczeniem ich papierowej wersji. Pracę skończyłam o godzinie 17. 

tekst: Magda Mizera klasa 3a


Po ciężkim dniu w pracy każdy z nas miał za zadanie nagrać filmik w języku angielskim z krótkim opisem odwiedzonego wcześniej miejsca w Londynie. Aby wykonać to zadanie każdy musiał się udać w pobliże danego zabytku. Materiał video zostanie wykorzystany do podsumowania projektu, które odbędzie się po naszym powrocie. Zadanie okazało się trudniejsze niż mogłoby się wydawać i zajęło sporo czasu. Jednak każdy z nas mu podołał.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozpoczął się drugi tydzień pracy w Londynie

Weekend w Londynie- Sobota

Weekend w Londynie - Niedziela