Pracowita środa- The Beatles- Piknik w Regent's Park

Nasz kolejny dzień rozpoczęliśmy jak zwykle w miejscach naszych praktyk. 

Ja - Arek kolejny dzień stażu w Preston Hill Estates rozpocząłem o godzinie dziewiątej. Jest to biuro nieruchomości w dzielnicy Wembley. Swoją pracę zacząłem od porządkowania dokumentacji związanej z wynajmowamymi nieruchomościami. Polegało to na pogrupowaniu dokumentów wedug rodzajow umów najmu, a następnie zestawienie ich w kolejności chronologicznej. Zadanie to wykonuje codziennie, aczkolwiek baza danych jest bardzo obszerna. Po przerwie rozpocząłem likwidowanie przedstawionych umów oraz niepotrzebne dane osobowe dawnych klientów.



tekst: Arkadiusz Latko klasa 3a

Ja -  Kamil praktykę zawodową codziennie rozpoczynam o godzinie 9 w Empire Estates - biurze nieruchomości. W pracy moim zadaniem jest wyszukiwanie ofert sprzedaży mieszkań. Dodatkowo wraz z moimi współpracownikami biorę udział w oglądaniu mieszkań, rozdawaniu ulotek i listów. Do moich obowiązków należy również pomoc pracownikom w biurze przy drobnych czynnościach. Pracę kończę o godzinie 17. 





 
teskt: Kamil Dziedzic klasa 3a
 
Ja - Mariusz, jako praktykant w Whitefield School zajmowałem się zestawieniem wyników ankiet dotyczących sposobów przemieszczania się uczniów szkoły. Wyniki ankiet zapisywałem w arkuszu kalkulacyjnym. Następnie powierzono mi zadanie przygotowania prezentacji multimedialnej promującej spożywanie odpowiedniej ilości płynów przez uczniów szkoły w ramach projektu zachęcającego do zdrowego stylu życia. 


Po pracy, przed godziną 19, spotkaliśmy się przy stacji metra Maida Vale i udaliśmy się w kierunku Abbey Road Studios, gdzie swoją ostatnią wspólną płytę nagrał słynny brytyjski zespół the Beatles. Zobaczyliśmy także przejście dla pieszych z ich płyty pt."Abbey Road".
Na jej okładce znajduje się zdjęcie, pokazujące słynną Czwórkę z Liverpoolu, przechodzącą przez pasy na jezdni. Niby banalne zdjęcie – a jednak przeszło do historii jako najbardziej znany wizerunek legendarnego zespołu. 

Mieliśmy okazję przejść przez słynne przejście i poczuć się jak muzycy - John Lennon czy Paul MacCartney - prawie 50 lat temu.
Korzystając z kamery internetowej przy studiu Abbey Road, nasi krewni i znajomi mogli nas zobaczyć online, na żywo, jak spacerujemy po Londynie :)

Dzień zakończyliśmy spacerem i piknikiem w parku Regent's Park. Tutaj mogliśmy odpocząć po pracy, podzielić się wrażeniami  i dotychczasowymi doświadczeniami z pracy i życia w Londynie.

tekst: Mariusz Trzaska klasa 3a

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Weekend w Londynie- Sobota

Weekend w Londynie - Niedziela

Rozpoczął się drugi tydzień pracy w Londynie