Dzień szósty- pierwsze efekty naszej pracy

Ja - Patrycja swoje praktyki odbywam w Norwood. Jest to organizacja charytatywna, która pomaga dzieciom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, a także z trudnościami w nauce. Pracuję w dziale wolontariuszy. Ich zadaniem jest poszukiwanie nowych ochotników, wyznaczanie im zadań oraz nadzorowanie ich pracy. W ciągu ostatnich 2 dni w pracy przygotowywałam dokumenty dla pracujących w terenie wolontariuszy, drukowałam dla nich certyfikaty i sama pełniłam tę funkcję w jednym ze sklepów. Norwood ma sieć sklepów, które zajmują się sprzedażą ubrań podarowanych przez ludzi oraz firmy odzieżowe. Zebrane pieniądze przeznaczane są na szczytne cele. W tym miejscu metkowałam ubrania i wystawiałam je na półki. Obsługiwałam klientów, próbowałam im doradzać i pomagać, a także bezpośrednio sprzedawałam im towary. Praca jest interesująca, ciekawa i urozmaicona. Każdego dnia zajmuje się czymś innym, co powoduje, że praca nie jest monotonna i tym samym zdobywam nowe umiejętności.



  
 tekst: Patrycja Paździor klasa 3a

 Ja - Patryk pracuję w Heart British Fundation. O godzinie 8:45 wyruszyłem, aby na miejsce pracy dotrzeć na 9:30. Po wejściu do sklepu musiałem zadbać o porządek, następnie przystąpiłem do moich codziennych obowiązków mianowicie: sortowanie towarów w sali sprzedażowej według rodzaju i rozmiaru. O 13:00 udałem się na godzinny lunch, po którym wróciłem by wykonywać dalsze obowiązki m.in.: segregowałem ubrania oraz zabezpieczałem towary uszkodzeniem, zniszczeniem i kradzieżą. O 17:30 pożegnałem się z załogą zespołu i opuściłem miejsce praktyk.

Z kolei ja - Enrico swoją praktykę zawodową odbywam w The Big Choice Group. Do pracy przybyłem o godzinie 10:00. Po otrzymaniu poleceń od mojego przełożonego, przystąpiłem do pracy. Moim zadaniem na dziś było przeszukiwanie internetu w celu znalezienia osób odpowiedzialnych za enrollment (postęp) na uczelniach wyższych w Stanach Zjednoczonych. Uzyskane informacje przedstawiłem w formie tabelki w programie Excel. Po skontrolowaniu poprawności danych przystąpiłem do drugiego zadania. Zebrane przeze mnie informacje wykorzystałem do wzbogacenia bazy danych firmy. Dzień w pracy przebiegł w miłej, przyjaznej atmosferze. 

Po pracy z całą grupą udaliśmy się do londyńskiego domu mody Harrods, gdzie mogliśmy obejrzeć prestiżowe marki od największych projektantów mody. Następnym punktem naszej wycieczki był królewski park: Hyde Park, a w nim Marble Arch, czyli marmurowy monument przypominający swoim wyglądem Łuk Triumfalny w Paryżu. Dzień zakończyliśmy zakupami w Primark’u, który jest idealnym miejscem na zakup pamiątek i podarunków dla najbliższych.














tekst: Patryk Honkisz klasa 2ch, Enrico Łomzik klasa 2a

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Weekend w Londynie- Sobota

Rozpoczął się drugi tydzień pracy w Londynie

Weekend w Londynie - Niedziela