Dzień piąty- praca wre- Wembley Stadium

W pierwszym tygodniu odbywałam praktykę w organizacji ADC College, której siedziba znajduje się w północno-zachodniej dzielnicy Londynu – Harrow. Pierwszego dnia zostałam zapoznana z kilkoma pracownikami pracującymi w pokoju administracyjnym, gdzie zostałam umieszczona. Zatrudnieni pochodzą z różnych państw i biegle posługują się wieloma językami. 
Firma zajmuje się organizacją praktyk dla uczniów z Europy i profesjonalnych szkoleń dla nauczycieli w Londynie i Dublinie. 
W czasie pracy w tym miejscu miałam możliwości zapoznania się z istotą działania bazy danych oraz jej znaczeniem. Umożliwia ona zebranie wszystkich informacji w jednym miejscu, szybki odczyt oraz ich edycję. Z taką właśnie bazą danych pracowałam, uzupełniając informacje uczniów określonych grup oraz wprowadzając dane nowych uczniów. Przed tą czynnością musiałam w jednej z grup dobrać uczniów w pary lub trójki/czwórki do pokoi, kierując się ich prośbami, z kim chcieliby być, tak, by każdy z nich był zadowolony i czuł się komfortowo. 
W międzyczasie na prośby mojego opiekuna w ADC College - Pana Bartłomieja Michalskiego telefonowałam do naszej szkoły, by dowiedzieć się, jaka ilość wydruków certyfikatów dla uczniów jest potrzebna. Praca nad tymi certyfikatami również była jednym z moich zadań, musiałam uzupełnić dane uczniów z naszej grupy oraz sprawdzić poprawność certyfikatów w obu językach (polskim i angielskim).
W każdej chwili mogłam liczyć na wsparcie każdego z pracowników, spotkałam się z niezwykłą życzliwością i swobodną atmosferą. Z pewnością będę wspominać praktykę w tym miejscu pozytywnie ze względu na poznanych ludzi, środowisko pracy oraz zdobyte umiejętności.

tekst: Katarzyna Przystał klasa 3a

Piątego dnia naszego pobytu w Londynie z samego rana wszyscy wyruszyli do miejsca pracy.
Ja - Tomek byłem na sali sprzedażowej gdzie rozmawiałem z różnymi ludźmi różnych narodowości. Obsługiwałem kasę fiskalną oraz informowałem klientów indywidualnych o obowiązującej w sklepie ofercie sprzedażowej. O godzinie 12:30 wyszedłem z pracy do ADC Collage, gdzie miał się odbyć tzw. mentoring mający na celu poznanie naszych pierwszych wrażeń z miejsca praktyk.


Po zakończeniu rozmów udaliśmy się pod historyczny stadion Wembley, który jest narodowym stadionem w Anglii. Spod stadionu udaliśmy się do galerii handlowej, która znajduje się tuż obok, gdzie mieliśmy okazję zobaczyć działania marketingowe w poszczególnych jednostkach handlowych.




Następnie,autobusem wróciliśmy do naszego miejsca zamieszkania.


tekst: Tomasz Gadocha klasa 2ch

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Weekend w Londynie- Sobota

Rozpoczął się drugi tydzień pracy w Londynie

Weekend w Londynie - Niedziela